-
Algemene voorwaarden
-
Verzenden & retourneren
-
Disclaimer
-
Privacy Policy
-
Betaalmethoden
-
FAQ
Contactgegevens Meervoorkinderen.nl
Meer voor Kinderen
Lambertusstraat 56
4872 XC Etten-Leur
Neem contact met ons op:
- Telefoonnummer: 0643687830
- E-mail: [email protected]
Volg ons op Social Media:
- Facebook: MeervoorKinderen
- Instagram: @meervoorkinderen
Bedrijfsgegevens:
- KvK: 93852754
- BTW nr: NL005047430B49
- IBAN: NL89 KNAB 0775 4942 91
- BIC: KNABNL2H
Heb je vragen of opmerkingen? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Velden met een * zijn verplicht. Na ontvangst van je bericht nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Voor vragen over een bestelling, vul alsjeblieft je ordernummer in voor een snelle afhandeling.
Heb je een klacht? Laat het ons weten via het contactformulier hieronder of stuur een e-mail naar [email protected]. Als we er samen niet uitkomen, kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU klachten ook aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr.
Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je deze via het platform van de Europese Unie indienen. We helpen je graag!
Informatie
Meervoorkinderen.nl
Bereklauw 33
5071 HB Udenhout
Nederland
-
Meervoorkinderen.nl
013 21 100 21 -
[email protected]
Voor advies, vragen en informatie over bestellingen
Veelgestelde vragen
FAQ
1.1 Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Je kunt zonder account een bestelling plaatsen. Maar een account heeft wel voordelen:
- gemakkelijk en snel inloggen
- actuele status van je bestelling bekijken
- gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen
1.2 Hoe kan ik mijzelf registreren voor een eigen account?
Via Mijn account (icoon van een Poppetje) kun je je aanmelden voor een account op onze website.
Hier vind je een overzicht van de recent geplaatste orders en je accountgegevens.
Via het menu aan de linkerkant kun je ook tickets sturen, account- en adresgegevens wijzigen en de winkelwagen en de verlanglijst bekijken. Als je in jeaccountmenu op Mijn bestellingen klikken, zie je een overzicht van alle geplaatste orders en hebben ze de mogelijkheid om orders te bekijken.
Het is ook mogelijk om tijdens het bestelproces in te loggen of een account aan te maken.
1.3 Help, ik wil nog meer bestellen!
Heb je een bestelling geplaatst en kom je er achter dat je nog een artikel bent vergeten.
Neem dan even contact met ons op via [email protected].
Wanneer de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we de bestelling altijd voor je aanpassen.
1.4 Wat kan ik doen als een product niet meer op voorraad is?
Het kan wel eens voorkomen dat we producten niet meer of tijdelijk niet op voorraad hebben.
Maar mocht je specifiek op zoek zijn naar een product in ons assortiment of is het uitverkocht? Stuur ons een email naar [email protected] en vraag naar de verwachte levering of mogelijkheden.
Je kunt uiteraard ook onze website in de gaten houden.
1.5 Hoe kom ik gemakkelijk met Meervoorkinderen.nl in contact voor advies of een vraag?
Wil je met ons in contact komen, dan kun je ons het beste bereiken op [email protected]. We proberen binnen 24u een reactie te sturen.
1.6 Wat is de levertijd bij Meervoorkinderen.nl?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00u worden gedaan, worden op dezelfde dag verzonden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen binnen 2 werkdagen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
1.7 Kan ik ook mijn bestelling afhalen?
Helaas is dat op dit moment niet mogelijk.
1.8 Kan ik ook een ander afleveradres gebruiken dan het factuuradres?
Natuurlijk kun je altijd er voor kiezen om een ander afleveradres te gebruiken. Vul hiervoor de juiste gegevens in tijdens het bestelproces, hiervoor dien je een vinkje uit te zetten bij de ‘Afleveradres’.
Hierna kun je je gewenste afleveradres invoeren.
1.9 Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
De producten zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen*:
- € 6,95 voor bestellingen onder de € 70,-
- Gratis voor bestellingen vanaf € 70,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL of DHL.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Verzendkosten naar België zijn standaard € 8,95.
De levertijd bedraagt gemiddeld 1 dag langer dan verzending binnen Nederland.
1.10 Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Bij Meervoorkinderen.nl kun je gemakkelijk en veilig betalen. Wij hanteren hierin een strikt privacybeleid en slaan daarom ook nooit persoonsgegevens op onze server op.
Alle prijzen genoemd op Meervoorkinderen.nl zijn inclusief 21% BTW.
Wij gebruiken iDEAL, Riverty, MisterCash en PayPal, vier betaalsystemen die bekend staan om hun gemak en betrouwbaarheid.
Kun je hier geen gebruik van maken, dan is het ook mogelijk om geld over te schrijven door middel van vooruitbetaling.
1.11 Wat voor extra service bieden jullie aan?
We proberen het kiezen van een cadeau zo gemakkelijk mogelijk te maken, vandaar dat we extra service aanbieden op onze website:
- Onze producten hebben 14 dagen retourrecht
- We hebben een verrassing box of kraamcadeau box voor je samengesteld
- Voor elke verjaardag kun je gebruik maken van de Verjaardag Cadeau Service
1.12 Zit er garantie op mijn bestelling?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
1.13 Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.